torsdag 22 maj 2014

Idag kom den....

....tidningen Nomadliv, som jag väntat på ett tag. 
"Den som väntar på något gott".....ja resten kan jag inte, men det blev en trevlig läsning, som det var svårt att slita sig ifrån.


Det fanns mycket läsvärt och jag har inte hunnit med att läsa allt ännu. Det här är en tidning för husbilsfolk, med tips och reportage och här granskas kommunernas inställning till ställplatser, ja mycket annat också. Ser med spänning fram emot nästa nummer.
Nu när sommaren knackar på dörren, så får lektyren vänta till kvällen, måste använda dagarna till trädgård och vänner, njuta av värmen, som tycks stanna ett par dagar till.

5 kommentarer:

  1. Intressant tidning!
    Jag läser på " nätet " numera.
    Prenumererar inte på några tidningar längre eftersom vi byter adress nästan hela tiden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. .........väntar aldrig för länge är det bestämt :)
    Härligt att ni har lite finväder.......har ni skickat över kylan hit då kanske för här är det inte mer än kanske 18 gr idag, det blev långbyxor och långärmat när jag skulle handla.
    Rita sa att jag nog måste förklara Lift-a-thon för dom lyfter 3 gånger och lägger ihop resultaten.....men det tror absolut att ni redan visste!

    SvaraRadera
  3. Ser intressant ut... inspirerad av ditt inlägg så har jag nu beställt en prenumeration :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den tidningen har inte vi läst. Måste titta närmare vad det där är för nåt:-) Ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  5. Vi hade turen att få vårt ex "i tid" Intressant att man vågar satsa på en ny tidning när tidningsbranchen inte är spec lysande. Hoppas det kommer att går bra för dem :)
    Ha en fin helg

    SvaraRadera