måndag 31 maj 2010

Planering inför höstresan

Nu har jag börjat planera lite inför vår höstresa. Det är så mycket vi vill se så milmässigt kan det bli hur mycket som helst. Tiden finns, men sen är det väl hur vi gillar att vara hemifrån under så lång tid. Men för att ha lite hum om vart vi ska åka, så är det nog dags att börja planera. Eftersom vi ska in i en del tyska städer så har jag idag beställt miljödekal från Dekra. Därefter ska jag beställa grönt kort från försäkringsbolaget samt försäkringskassans kort. Vi kommer att ta färjan från Trelleborg till Sassnits för att ta oss till det första målet som blir Berlin. Det är nästan 40 år sedan jag var där sist så jag kan tänka mig att mycket är förändrat. Där tror jag vi stannar några dagar. Berlin är stort och det finns mycket att se.
Visa större karta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar