onsdag 17 mars 2010

Andras bloggar

Det här med internet är ju fantastiskt roligt, man får så mycket information. En sådan är ju att följa andras bloggar, särskilt resebloggar eftersom vi själva planerar att resa till hösten. Många har ju också egna hemsidor. En rolig och intressant hemsida, som jag följer är http://www.amstel.se/pt/, dom är i Portugal som är ett av mina resmål. Vart ska då resan gå i höst? Ja det är mycket man vill se, men någonstans ska man börja, så jag tror vi ska leta oss ner till Italien och Pompeji eller så blir det mot Spanien och Portugal.


  Beard, M - Pompeji - 13022260 Det här är en bok som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Säkert väldigt intressant och ska man ha ett resmål så kanske man ska läsa på lite innan....kan väl aldrig vara fel. Pompeji har jag alltid längtat efter att få se, ända sedan vi läste om den i skolan och sen såg jag en film på TV, vilket gjorde mig ännu mer intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar