måndag 27 september 2010

Kirbyservice

Det ringde en dam i slutet av förra veckan och ville boka tid för service av min dyra damsugare Kirby. Jag köpte den för ett år sedan och har inte använt den säskilt mycket, men en service tackar man inte nej till ...när den är gratis. Att han kunde sin sak det förstog jag, för han plockade isär varenda del och borstade och smörjde. Så här såg min damsugareut....i delar. Efteråt så gav han lite tips om hur man använder den så nu är det upp till mig att testa. Men jag tycker den är onödigt högljudd och lite klumpig men jag lär mig väl umgås med den så småningom.

1 kommentar:

  1. Jag lånar den några ggr om året när jag städar bilen innuti. Den är idealiskt superbra till det. Och då blir den väl använd lite mer vilket måste vara bra eller? ;)Du får försäke använda den lite oftare och på fler områden vetja. Den ska ju kunna i pricip allt ju.

    SvaraRadera