tisdag 6 juli 2010

Lite svalare

Äntligen gick temperaturen ner lite, 22gr räcker till tycker jag. Jag gillar sommaren, men 28-30gr är lite för mycket för mig, orkar inte göra något, bara bada eller ställa mig i duschen och då blir inget av det jag planerat gjort.

Från lördag fm till måndag kväll har jag haft lillebror Michael hemma, ja det vill säga jag har hoppat in som vikarie då vi har sjukdom hos hans assistenter. Stackars dom inte kul att bli sjuk när det är en så härlig sommar. Michael passade på att hjälpa mig klippa gräset. Jag provade också att få ner honom i vattnet, det gick bra tills vattnet kom ovanför knäna, då tyckte han det var för djupt och gick upp.

Michael är en glad kille för det mesta, han gillar också det här härliga sommarvädret och att stå på balkongen och kolla ut på sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar