onsdag 26 november 2014

Utmaningen fem frågor.

Från  Rolle och Carina med bloggen Matrixen  har vi fått en utmaning att skriva om fem olika saker.

1. Vilket livsmedel har du svårast att vara utan?
För min del är det nog smörgås och gärna med ett lass räkor.


2.Vilken är den godaste efterrätten?
Glass med varm chokladsås och gärna några maränger.


3. Vad tränar du helst?
Här måste jag vara ärlig och säga att jag tränar inget :( 
Måste jag göra det så blir det med cykel, då jag har ont i mina ben och höfter. Ja, jag vet att just därför behöver jag träna mer men.......


4. Bästa träningsredskap?
Måste vara maken när han drar ut mig på promenader. :))


5. Vad är du tacksam för just nu.
På den här frågan kan det ju finnas flera svar. Ett av dem är att vi får vara friska och ha hälsan, så vi kan åka runt, som vi gör, i Europa med vår husbil. Ett annat är ju att ha en så stor och härlig familj, som vi har, med barn, barnbarn och barnbarnsbarn.


Sen är jag så tacksam för att min bror har fått det så bra på "gamla dar" med underbara assistenter, som tar hand om honom.


Jag skickar frågorna och utmaningen vidare till Anitas photodiary, Ulla och Torgny på äventyr, Ingers blogg, Bosse och Gerds husbilsresor.


2 kommentarer:

  1. Jag har också funderat runt de 5 frågorna idag. Ha dé gott! Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Roligt att läsa allas svar på den här utmaningen! Räkmacka är inte fel :)

    SvaraRadera