torsdag 22 september 2011

På väg

Sista helgen i September/Oktober är det Ölands skördefest, men det här året avstår vi från att åka dit. Det är jättemysigt att åka runt och kolla in vad de olika gårdarna och handlarna har att erbjuda, konstnatten är det extra mysigt. Man kan ju undra vart vi är på väg här i mörkret. Med den här bilden deltar jag i Amadecasas fototävling På väg

Snart är vi på väg åt ett annat håll, nämligen mot Italien och förhoppningsvis värmen. Jag är ganska trött på regnet här hemma, men det är jag nog inte ensam om. Verkar som de flesta är på väg söder ut åtminstone de som kör husbilar :)

7 kommentarer:

  1. Härlig bild!
    Jag tror att Italien är betydligt mycket skönare så här års :-)
    Kul att ni vill vara med!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade eran blogg idag och har suttit och läst i den en stund. Jag tyckte om bloggen, så jag kommer att titta in igen.
    Hälsningar från den nyblivne pensionären

    SvaraRadera
  3. Äppelblom, välkommen hit. Kul att du gillade min sida.

    SvaraRadera
  4. Kul att ni också är med och tävlar! :)
    Det känns verkligen som ni är på väg rakt in i nåt mörkt och okänt på bilden ;)
    Italien är säkert ljusare!!! Inte alls fel att fly mörkret och kylan nu!

    SvaraRadera
  5. Maggan? Har du blivit med barn igen? Ingemar, vad gör du??? Hls Kurt den utan tom peng pung.

    SvaraRadera
  6. Låter härligt med Italien! Ha dé gott!

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Kollar igenom bidragen till Amas tävling.
    Må bästa "på-vägare" vinna ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera